sobota, 19 listopada 2016

piękna jesienią #6 - relaks

Kolejna notka w ramach akcji piękna jesienią dotyczy relaksu. Kiedy wieczory są coraz dłuższe mamy teoretycznie więcej czasu na błogie lenistwo. U mnie ostatnio tego czasu jest zdecydowanie za mało, co widzicie po częstotliwości dodawanych przeze mnie postów, ale jak tylko będę miała możliwość to obiecuję, że będę bardziej udzielać się na blogu.


Choć nie lubię jesieni to uwielbiam te wieczory kiedy mam chwilę wolnego i mogę poleniuchować nie myśląc o tym, że trzeba zrobić to i tamto, a jutro będzie to czy tamto. Takie dni zdarzają się rzadko więc tym bardziej trzeba je dobrze wykorzystać. ;)

Mam kilka sposobów, aby te chwilę maksymalnie sobie umilić, oto one:
1. Dobra książka - jestem chyba jedną z nielicznych osób, którą nudzą filmy (tylko te oglądane w samotności) i większość seriali. Zdecydowanie bardziej wolę czytać książki, nic nie jest w stanie mnie wtedy rozproszyć, zapominam o błogim świecie. Jestem fanką romansideł i kryminałów, kiedy bardzo lubiłam też czytać książki fantasy (takie o wampirach, wiecie był jakiś czas temu bum na tę tematykę :D).
2. Koc, sweter i kapcie - musi być cieplutko! :)
3. Herbata - jestem fanką herbat, ale nie tych owocowych czy zwykłych czarnych. Bardzo lubię herbatki ziołowe, np. czystek, zielone (moja ulubiona to wersja z pigwą z bigactice) czy też ostatnio bardzo polubiłam herbatkę earl grey z cytryną i sokiem z malin. 
4. Świeczki, woski itp. - uwielbiam piękne zapachy, ogólnie bardzo zwracam uwagę na zapachy, które mnie otaczają. Ostatnio zaopatrzyłam się w kilka wosków z kringle candle - serdecznie polecam! :)
5. Youtube - uwielbiam oglądać filmiki urodowe na yt, caaałymi godzinami. :)


A jakie są Wasze ulubione sposoby spędzania wolnego czasu? 

16 komentarzy:

  1. również uwielbiam ziołowe herbaty. Szczególnie lipe z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woski kringle są super! Z tych ze zdjęcia mam tylko vanillię - to jeden z tych zapachów, od których ślinka cieknie :) Super jest też mango (podobny efekt) ale na tę porę roku polecę Ci Christmas - pachnie idealną choinką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vanilia jest super! mango wąchałam i też bardzo mi się spodobało, christmas nie miałam okazji, ale jeśli mówisz że jest super to chyba pojawi się w następnym zamówieniu :)

      Usuń
  3. Kocham czytać książki, woski, świeczki też, ale jak już się zimno robi, bo jak za ciepło to przyprawiają mnie czasem o ból głowy ;) dobry film też obejrzę nawet sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ze świeczkami mam tak samo, palenie ich np. w lecie nie jest dla mnie :)

      Usuń
  4. Ja ostatnio wciągam się w YT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednej strony polecam, z drugiej nie - straszny pochłaniacz czasu ;D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. a szkoda, bardzo polecam,świeczki mega uspokajają :)

      Usuń
  6. hot chocolate to czadowy zapach, uwielbiam jego słodycz, tylko na taką mogę sobie teraz pozwolić bo jestem na diecie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam filmy i seriale, ale książki również kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książki to super, jak dla mnie lepsze niż filmy czy seriale :)

      Usuń
  8. Koc, sweter i kapcie <3 zgadzam się ;D

    OdpowiedzUsuń