czwartek, 20 października 2016

#piękna jesienią - produkty do ust

Nadeszła pora na kolejny post w ramach akcji "piękna jesienią". Temat tego tygodnia to produkty do makijażu ust. Kiedyś bardzo często malowałam usta na intensywne odcienie, teraz częściej stawiam na naturalne kolory. Jeśli jesteście ciekawe jakie kosmetyki do makijażu ust lubię używać jesienią to serdecznie zapraszam do dalszej części posta. :)


rimmel lasting finish by kate nr 10 - satynowa piękna czysta czerwień, która idealnie wybiela zęby, na ustach trzyma się dość długo, ale musimy uważać żeby nigdzie jej sobie nie odbić ;)
golden rose velvet matte lipstick nr 02 - matowy brudny róż, dobry na co dzień, nie wysusza i długo się trzyma
i heart makeup chauffeur - idealny nudziak, satynowo-matowe wykończenie, trzyma się dość długo i nie wysusza - jak dla mnie perfekcyjna pomadka na co dzień
i heart makeup don't dare to be different - bardzo ciężki do opisania kolor - ma w sobie tony różowe, czerwone jak i też pomarańczowe, ma lekko błyszczykowe wykończenie, sam kolor "wpija się w usta" dzięki czemu pomadka jest wyjątkowo trwała jak na takie wykończenie 
wibo million dolar lips matowa pomadka do ust nr 1 - kolor w stylu kylie jenner, na ustach utrzymuje się wyjątkowo długo, nie wysusza ich tak mocno jak większość produktów do ust tego typu





essence lipliner 15 honny berry - intensywny, lekko fioletowy kolor, konsystencja jak masełko przez co świetnie nakłada się ją na całe usta, utrzymuje się bardzo długo 
miss sporty lipliner pencil 012 wine - na pewno jest to odcień wina, a raczej ciemna przygaszona czerwień, nie jest tak miękka jak konturówki essence ale nadal świetnie nadaje się do wypełnienia całych ust i jeszcze lepiej spełnia się w roli konturu do innej pomadki, na ustach utrzymuje się jeszcze dłużej niż essence
golden rose matte crayon lipstick 11 - jest to brudny odcień różu świetny na co dzień, ma super konsystencję, idealnie sunie po ustach, jest tez bardzo precyzyjna, utrzymuje się długo



A jakich produktów do ust jesienią Wy używacie najczęściej?

34 komentarze:

  1. Fajne kolorki. Mnie się podoba odcień a'la Kylie, ale masakrycznie w nim wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolory, to cała ja :) dzięki za ten post, bo mi sporo przypomnaiłaś :) Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że post Ci się przydał :)
      dziękuję za obserwacje :)

      Usuń
  3. Szminka GR 02 skradła moje serce ♥ Chyba będę musiała ją nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wibo nr 1 to śliczna pomadka, pasuje do wszystkiego :) Nie lubię tylko tego tępego uczucia na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na szczęście to uczucie wcale nie przeszkadza, nawet nie zwróciłam na nie wcześniej uwagi :)

      Usuń
  5. Poluje na tą Wibo nr 1, ale póki co śladu nie ma w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ta jej "popularność" wzięła się od koloru a'la Kylie :)

      Usuń
  6. I heart Makeup mają cudne opakowania. Co od nich szczególnie polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię wszystkie kosmetyki, które od nich mam :)
      ale szczególnie moje serce skradły czekoladowe palety cieni :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne kolorki, zwłaszcza GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mi przypomniałaś jaki kolor matowej pomadki GR miałam kupić. Piękna dwójeczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest śliczna, to będzie zdecydowanie dobry zakup :)

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się odcień szminki golden rose matte crayon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki naprawdę fajne, ale mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też biorę udział w tej akcji, dołączam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadki Golden Rose idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W zeszłym roku prawie całą jesień nosiłam na ustach Honey Berry z Essence, a w tym roku co chwilę mam coś innego :) Buziaki :*
    aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kolor zdecydowanie ma w sobie to "coś" :)

      Usuń
  14. też mam 02 od Golden Rose, nawet miałam na studniówce :D bardzo lubię ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się kolor konturówki Essence nr 15:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusi mnie pomadka z Golden Rose Velvet Matte - 02, ale mam już tyle podobnych odcieni, że wiem, że i tak jej nie zużyję ;P Muszę być twarda, już tyle miesięcy się przed nią bronię :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się wszystkie oprócz Rimmela ;)Z Twojego zestawu mam tylko matową Wibo, a używam kilku teraz na zmianę głównie jedną, bo bardzo chce ją skończyć, niby mało zostało, a wydajna bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądają te złote pomadki z MUR.

    OdpowiedzUsuń