niedziela, 27 listopada 2016

piękna jesienią #7 podsumowanie akcji

Nadszedł czas na podsumowanie akcji, która została zorganizowana przez Karolinę z bloga pasjekaroliny. Przyznam, że ten czas bardzo szybko mi upłynął, aż sama jestem w szoku.

Poniżej znajdują się podlinkowane wszystkie posty, które opublikowałam w ramach tej akcji:
1. ulubione kosmetyki do makijażu - klik
2. produkty do ust - kilk 
3. ulubione kolory hybryd na jesień - klik
4. pielęgnacja - klik
5. pielęgnacja włosów - klik
6. relaks - klik

Bardzo cieszę się, że wzięłam udział w tej akcji. Przyznam szczerze, że mam ostatnio bardzo mało czasu i gdyby nie "przymus" do pisania postów pewnie nie pojawiałyby się one na moim blogu. Założyłam tego bloga bardzo niedawno więc bardzo się cieszę, że nie zrobiłam żadnej przerwy w blogowaniu już na początku, a to wszystko dzięki tej akcji.

Co więcej, odkryłam dużo ciekawych blogów. I inne osoby mogły poznać mojego bloga. :)

Widziałam na innych blogach dużo inspirujących zdjęć czy samych sposobów pisania notek, które zwłaszcza na początku pisania bloga są mi bardzo pomocne.

Podsumowując, przeogromnie cieszę się, że wzięłam udział w tej akcji. Przyniosła ona mi wiele korzyści tj. obserwatorzy czy komentarze, ale także dzięki niej odkryłam jak fajne może być blogowanie. nie mogę już doczekać się kolejnej takiej akcji, w której będę mogła wziąć udział. :)

5 komentarzy:

  1. Blogowanie jest świetne i można poznać wiele fajnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogowanie to super sprawa, najchętniej zamieniłabym to w moją pracę i siedziała cały boży dzień na blogach :D Mnie tez ta akcja bardzo się spodobała i cieszę się, że brałam w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też z chęcią wzięłabym udział w takiej akcji, fajnie że się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że udało Ci się opublikować wszystkie posty. Sama miałam ochotę na udział w tej akcji, ale wiedziałam, że będę miała mało czasu i nawet się nie zgłosiłam :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś przeoczyłam tą akcję, ale fajnie, że Ci się udało nie przerwać :)

    OdpowiedzUsuń