środa, 26 października 2016

#piękna jesienią - ulubione kolory hybryd na jesień

Jestem wielbicielką lakierów hybrydowych, po prostu je uwielbiam! Za trwałość, połysk i nie wyobrażam sobie powrotu do zwykłych lakierów do paznokci.
Kolory, które noszę przez cały rok to właśnie te jesienne, ciemniejsze i w dość stonowanych odcieniach.




Jako pierwsze przedstawię Wam kolory, które chyba każdemu kojarzą się z jesienią. Będą to odcienie czerwieni.
Pierwszy z nich czyli Semilac 005 Berry Nude brudny, ciemniejszy beż z domieszką różu - skradł moje serce. Następnie Semilac 028 Classic Wine - jeśli szukacie idealnego odcienia wina, bordo to właśnie on. Semilac 063 Legendary Red - czerwień lecz lekko pomarańczowa, ale nadal niejaskrawa. Neo Nail Sexy Red - piękna, prawdziwa, czyta czerwień bez żadnych domieszek innych odcieni.



Następnie odcienie niebieskiego, które osobiście lubię nosić na paznokciach, w odróżnieniu od jakichkolwiek innych kolorów, które "rzucają się w oczy". Semilac 013 Indigo - dość ciemny niebieski, ale w stonowanym odcieniu, a potem Neo Nail Sea Stone - ciężki do opisania kolor, coś pomiędzy granatem a szarością - tak samo piękny jak poprzednik. Potem mamy klasyczną czerń od Neo Nail czyli Pure Black.



Ostatnia grupa to lakiery, które zdecydowanie pasują na każdą porę roku jak i każdą okazję. Są to Semilac 032 Bisciut - piękny mleczny ciasteczkowy kolor, kiedy nie wiem jak pomalować paznokcie to sięgam po niego. Semilac 135 Frappe - nude, ale z domieszką brzoskwini, tak samo piękny i uniwersalny jak jego poprzednik. Semilac 058 Heather Gray - coś pomiędzy wrzosem, różem, fioletem (?) - ciężki do opisania kolor, który podoba się wszystkim moim koleżankom. :)

Podobają się Wam te odcienie?
A jakie są Wasze ulubione kolory lakierów do paznokci na jesień?

53 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Tobie również się podoba :)

      Usuń
  2. Pokaźna kolekcja:) Frappe od Semilac bardzo mi się spodobał, planowałam kupić taki odcień, więc chyba się na niego skuszę:) Dopiero kompletują swoje hybrydy i najchętniej kupiłoby się wszystko na raz!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam tak, że najchętniej kupiłabym wszystkie kolory jakie tylko są dostępne :)

      Usuń
  3. Frappe to również i mój ulubieniec, lubię takie odcienie zwłaszcza jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te odcienie niebieskie są najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te niebieskie odcienie, ale nude też skradło moje serce ♥ Ostatnio jakoś niezbyt często wracam do hybryd, ale tym postem narobiłaś mi na nie smaka :) Chyba wybiorę coś ciemnego, żeby być w zgodzie z panującą za oknem aurą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hybrydy są super - ja się od nich troszkę uzależniłam :)

      Usuń
  6. Heather Gray - pierwszy raz widzę ten kolor, ale jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobał mi się kolor Indygo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ciężko byłoby wybrać jeden, który najbardziej przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne kolory ja niestety nie używam hybryd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobają :)
      a same hybrydy bardzo polecam :)

      Usuń
  9. 032 to mój faworyt - uwielbiam nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że i Tobie przypadły do gustu :)

      Usuń
  11. Niezła kolekcja :D
    Ja uwielbiam hybrydy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie klasyczna czerwień i indygo z Semilac gościły na paznokciach ubiegłej jesieni, tej mam ochotę coś zmienić, ale pewnie skończy się na tych samych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są to piękne kolory więc i tak nic straconego ;)

      Usuń
  13. Ja jesienią wole ciemniejsze i chłodne kolory ; ) masz bardzo ciekawą kolekcję tych lakierków ; ) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno muszę zakupić Berry Nude - przepiękny kolor. 013 z Semilaca uwielbiam. Jesienią częściej stawiam na ciemniejsze kolory. Buziaki :*

    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. berry nude jest zdecydowanie kolorem wartym zakupu :)

      Usuń
  15. piękne, ale bardzo niszczą paznokcie... :/
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale jak już "opracowałam" jak je dobrze ściągać to nie niszczą prawie wcale :)

      Usuń
  16. Błękity najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Tobie również przypadły do gustu :)

      Usuń
  17. Berry Nude jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Frappe miałam kiedyś na paznokciach, byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne kolory! Podoba mi się szczególnie ta głęboka czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  20. berry nude - zdecydowanie mój faoworyt

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego zestawienia mam jedynie Biscuit i Frappe - oba uwielbiam, choć ten drugi to najczęściej noszony przeze mnie odcień :) Bardzo podobają mi się te odcienie czerwieni i borda! Sama na paznokciach mam połączenie różu z fioletem od Neo Nail - Forever Calm i bardzo mi się spodobał ten odcień :)
    Obserwuję i pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń